
Juridische stukken in eenvoudige taal
Schuttelaar Law kenmerkt zich door eenvoudige taal.
Het is belangrijk dat jij, als duurzame ondernemer, jouw juridische stukken goed begrijpt. Je wil niet te veel tijd kwijt zijn aan het duiden van jouw document. Schuttelaar Law kiest ervoor om de taal van juridische stukken bij jouw onderneming of organisatie te laten aansluiten.
Natuurlijk werken we met juridisch jargon. Daar ontkomen we niet aan. En we zorgen altijd dat we goed werk leveren. Maar we maken jouw contracten niet onnodig moeilijk om te lezen. Sterker nog, we houden het allemaal zo eenvoudig mogelijk. Heldere taal, behapbare afspraken.
Wij helpen graag
Neem vrijblijvend contact op om te zien wat Schuttelaar Law kan betekenen voor jouw duurzame onderneming of organisatie.
CONTACT